onsdag 18 oktober 2017

Ny tryck, på Småländska gårdsbutiker och kaféer!



I somras blev det omtryck på fler upplagor av boken Småländska gårdsbutiker och kaféer. Först var jag tveksam om jag skulle kunna hitta några gårdsbutiker och kaféer i huvud taget i Småland men blev väldigt glad när det vissas sig att det fanns en hel del att välja mellan. Så jag kunde få ihop tillräckligt med material till en bok. Lite besviken blev jag när det var svårast att få ihop gårdarna på Östkusten, därför är det så få där. 

Inte för länge sedan åkte min Farbror runt efter boken som han är så förtjust i och han sa att de som var med är väldigt tacksamma för deras medverkan för de har fått fler besökare som har hitta till just deras gårdsbutik. Vilket glädje mig väldigt mycket. För det är ju just detta som jag ville uppnå med denna bok att alla skall kunna hitta till olika gårdsbutiker som finns i Sverige. Så att det är möjligt för de som vill bo på landet skall kunna fortsätta med detta och driva sina drömmar vidare.  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar