lördag 6 oktober 2012

Drömmen om att bo i ett hus.


Som liten flydde jag illa fort när man fick till uppgift att plantera blommor, sallad och allt som skulle planteras i februari in för sommaren. Sedan skall vi inte tala om när man skulle plocka rent bärbuskarna fy vad tråkigt.

Nu när man är äldre så går man för bi alla dessa trädgårdar som inte tar hand om sin frukt och man fantiserar hur skulle man själv sätta bärbuskarna för att det skulle vara lättare att skörda. Drömmar och åter drömmar. Sedan när man pratar med sina vänner hur skulle huset se ut? Nej aldrig ett sådant där fult tegelhus från 60-70-talet nä vad fult. Jag tillhör väl de som är konstiga som gillar att åka till husknuten för att titta på olika lösningar hur modet är i husbranschen. Fast jag inte har pengarna för att kunna förverkliga denna dröm så kan man ju fantisera och vilket program gillar jag självklart Hustoppen.
I dag så blev jag väldigt glatt överraskad, jag hade fel man kan få till det fula huset till något helt underbart som detta. Se bilderna som jag har lånat från detta underbara program. Hustoppen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar