fredag 5 oktober 2012

Här är jag!!!!!!!!!!!


Har ringt runt i hela Göteborg efter rökspån i bok. Har haft höga tankar om vart jag skulle få tag i detta. Mina tankar var ju höga på fiskebutiker och jakt men nej de har inte vetat innehållet i sina påsar som skulle vara blandspån. Jag forskade vidare blandpåsarna var enbart AL. Så min fråga blev varför sitter ni med tre olika påsar med samma träsort?  Ja jag har ju lärt mig av två bröder man googlar på sina frågor och tackar.  Varför hade jag så låga tankar om mitt och hela min familjs fabbo ställe Bagaren och Kocken Där har jag min lösning slipper dåliga argument som inte håller till tre av samma påse AL. Om jag har en påse av AL varför skulle jag vilja ha en till????

Här skall rökas på och laxen skall bli såååååååååååå gooood

Här är en bild på vad jag hoppas att jag skall köpa inom närmsta framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar