söndag 7 oktober 2012

Hela helgen med att testa recept.


Skulle ju ta det lugnt i helgen inte jag inte vet nog inte hur man gör när man tar det lugnt. Här har det saftas, syltas, rökt fisk och skapat äggost. Hämtat mamma från sjukhus och nu är hon super förskylld lysande. Smart hjärtfel har hon och nu än mer sjuk tack för den.

Söndag då skall jag ha sov morgon inte, nix mina hundar kan kl tro mig de är inga Disneyhundar men kl kan de. Vanligt vis går jag upp kl 8.00 på vardagar. Helgen tycker jag att jag är värd sov morgon men nej. Bond far runt som en tok och skall ha upp alla Leo snabbt där efter och Toffee börjar gny vilket han är väldigt bra på.

Fast vi har haft en underbar dag i höst solen som har lyst på himlen och det har inte regnat tack och lov. Nä nu skall jag gå och busa med mina bushundar ha en bra dag.

Till detta in lägget har jag lånat bilder från just Disney:






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar