fredag 13 oktober 2017

En dejt med tangentbordet i dag.


Skriver för fullt på ett jobb till hembakat för att sedan börja skriva på den nya boken som jag jobbar med till en resa genom Sverige. Jag trodde aldrig att jag skulle återvända till ett landskap som redan är gjort men så blev det denna gång. Vilket jag är väldigt glad över för det har hänt så mycket med landskapet sedan jag var där. Ni kan vara lugna för det kommer att vara helt nytt material och ingen av de äldre gårdarna får vara med i denna bok. Det är härlig blandning av ställen med massor av härliga recept och det är bara fantasin som sätter stopp för att ta sig vidare. Just nu skall jag skriva om tre platser så att förlaget Isaberg har något att sälja in nu under vintern då jag skriver på resterande material. För att sedan ge mig ut till de 6 sista ställarna som skall vara med i boken.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar