onsdag 30 december 2015

Tack år 2015 för alla otroliga möten jag har haft.




Året har gått så fort så det bara ryker och jag jobbar in i det sista. Jag är så tacksam för alla intressanta möten jag har haft genom åren där jag har fått ta del i olika berättelser som folk har delat med sig av. Varje intervju lär man sig alltid något nytt eller gråter man en skvätt över det tragiska man får höra. Men även har året erbjudit mig att dela av mig av olika recept till olika tidningar och ugnen har fått gå på helvarv i köket och köksmaskinerna har fått bekänna färg. Under december har jag möte mina läsare och det har varit väldigt roligt att få ta del av deras äventyr, de har haft med mina böcker. Samtidigt att de har fått träffa mig och jag har fått delat med mig av mina äventyr när jag har gjort böckerna. I höstats så vann även två av böckerna ett väldigt fint pris för att vara den bästa guide böckerna i Sverige. Vilket jag är väldigt glad för.

Kram på era alla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar