lördag 2 maj 2015

Idag visar jag en bild ifrån boken



Förra året provade jag på att besöka 3 gårdar på en och samma dag vilket var sjukt stressigt och tog en del på mig. Så när jag hade lyckats boka in den sista gården som heter Inge bo Hagar var jag helt slut och det var väldigt varmt ut så som inne i bilen. Vilket fall, visades sig att jag hade bokat in en riktig pärla det var så lugnt och tyst att tiden bara rusade i väg utan jag viste om det. Det är en plats man inte skall missa att besöka dels är det spännande meny och eko tänk som finns på kafét för er som planera att åka på utflykt i år och ni kommer inte att bli besvikna.


Har fått frågan varför det inte är en massa folk på mina bilder. Jag vill dels visa hur platsen ser ut och fånga lugnet som finns ute på landsbygden så mycket det går. Själv klart är det oftast mycket folk som besöker platserna redan men det är inte människor och hur populärt det är utan varje plats måste ändå ha något mer som lockar.   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar