måndag 29 april 2013

Det blir inte roligare än vad man gör det till.


Det är ju inte så konstigt att man ibland blir helt förvirrad som en person när allt som är helt omöjligt alltid händer mig saker som inte kan hända alltid händer mig. Jag måste då säga att jag bara rycker på axlarna och går vidare och tänker det är någon som har väldigt roligt där ovanför mig och tycker att jag har mycket att lära mig på mitt livs väg genom livet. Så det är bara att gilla läget för livet går vidare det är bara att skratt åt det.

Nä jag har inte slutat blogga det har varit väldigt mycket nu massor av nya erfarenheter och lärdomar. Maj månad har mycket som kommer att hända mycket roliga äventyr på det privata och i arbete, vilket ni får ta del i massor av tårtor och hålla sig i form. En ny bok kommer att släppas i sommar och det är många som bara har längtat efter en ny bok att frossa i ni kommer inte att ångra er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar