söndag 14 april 2013

Av slumpen råkade jag lyssna på Skavlan i dag och å vad jag skrattade.


Håkan Hellström så ärlig och så enormt rolig person så ja skrattade åt allt roligt han sa.
Saken gjorde inte det bättre när han råkade säga fel till Jamie Oliver att han älskar att läsa cockbook i stället för att säga cookbook . Vad, vad det han sa sedan spårade hela programmet ur så kul att jag inte kunde sluta skratta. Helt bra och klockrent att sätta Håkan Hellström, Jamie Oliver och Maria Mena i samma program jag skulle vilja äta middag med dessa tre vad jag skulle skratta.
Jamie kysser Maria och Jamies mormor trodde han var en porrstjärna när han spelade in den nakna kocken. Kan det bli bättre, gå in på länken Skavlan så får ni lyssna lite på programet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar