onsdag 13 februari 2013

Nu är jag tillbaka jag lovar.


Min borta frånvaro har varit för jag jobbat mycket. Under tiden har jag tänkt om lite vad vill med mitt liv och för att fånga upp min fokus. Vilket är mycket viktigt för att kunna ta sig vidare i livet. Mina mål har jag nått tack vare att jag har en klar bild på vad jag vill och då har jag övervunnit alla hinder på min väg utan att tappa taget. I bloggen kommer det att bli en förändring i inne håll något som ni har anat att det ligger mig varmt om hjärtat. Jag gillar att suga på karamellen som ni har märkt.  Jag kommer då och då nämna saker utan för temat. För att spara mig ifrån framtida klagomål men temat kommer att hålla en klar bild på helheten ändå. Har ju skaffat mig två nya leksaker som ni ser på bilden nedan för. 
Jag har blivit med en padda och ny mobil.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar