torsdag 14 februari 2013

Glöm inte tävlingen ni har idag med på er


en tävling där tre signerade böcker kommer att lottas ut av Jessica Hardiman som handlar om Valentin Den Magiska Drycken. Ålder som passar för boken är från 6 -12 års ålder. Valentin är en ängel som har tagit fram en kärleksdryck i hop om att lösa ett problem men något går fel med denna dryck. Ni får följa med denna härliga ängel i hans äventyr utanför himlens portar nere hos människorna. Denna bok är nu ute i bokhandel på engelska och svenska. Vad vill vi? Ni föräldrar skall skriva varför just erat barn är värld denna bok Jessica kommer att dra tre vinnare som jag kommer att nämna här på min blogg 14 feb på kvällen.  


2 kommentarer:

  1. Åh jag skulle önska att jag och Anna Gran'er kunde få ge våra små troll denna vackra bok! Vi bar dem i magen samtidigt och det är bara en dag emellan dem. Vi kämpar genom vått och torrt på att ständigt ge våra eldsjälar det bästa som finns! Självkänsla, självförtroende, kärlek och massa mod! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jessica Frick heter jag...Annas vän....gick inte att få med!?
      Vill gärna ge våra döttrar denna bok!
      jessica_frick@hotmail.com

      Radera