lördag 27 oktober 2012

Jag är inte den personen som gillar att gnälla.


I min uppväxt har jag fått lära mig att inte ge upp och ta tag i saker och om något inte passar så får man ta tag i detta samt göra något åt det. Så hela veckan har jag haft någon idiot som har sprungit i tvättstuga dörren kl 04.00 på natten sedan börjat tvätta kl 06.00. Tråkigt nog hör jag allt detta för mitt sovrum ligger när tvättstugan. Så nu vaknar jag kl 01.00, 02,30, 03,45 och japp där kom det kl 04.00 mer och mer börjar jag att tänka på att flytta från stan med tanke på att vägtullarna snart kommer att komma upp också. Har tittat på alternativa byten men min lägenhet är så mycket bättre i standard än andras för jag har lagt mycket tid på den + att jag har ett stort kök. Sedan funderar jag på vad som håller mig kvar att bo i Sverige förutom min familj.
Mycket att fundera på. Jag kommer att i alla fall jobba med boken i helgen samt att koka en julkinka till en plåtning.


Hittade en kul hemsida gå in på denna länken

Två bild från deras sida.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar