torsdag 25 oktober 2012

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag drog jag på mina smilgroppar när jag fick kommentaren:
-      Vi har ju märkt att det är mer och mer Kvinnor i fotografbranschen så vi måste ju ta in varor som passar för kvinnor.
Ja har burit en ryggsäck som är anpassat efter en mans rygg och det är inte att leka med jag bär inte tyngde där man skall ha den på höfterna utan i axlarna. Vilket resultatet är taskig hållning och svin ont i axlarna vill inte ha någon tyngd som ligger på axlarna. Men där stod den på bordet lite förundrad blev jag har inte väskan kommit fel? Jag vet att det inte är en ryggsäck som jag skall ha som är för just det min rygg. Den är snygg inte i skinn men den är snygg killarnas variant är såååå snygg med i givetvis riktig skin. Gå in här på länken Kelly / Moore så fattar ni. För er killar vad jag har i min handväska se själva. ;-P     

Det ni inte ser på min bild är att detta är en kameraväska.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar