måndag 10 september 2012

Då var det dags för att sätta sig i skolbänken igen.

Jag är ju väldigt svag för att lära mig nya saker om jag inte gör det blir jag lätt uttråkad vilket inte är så bra för mig. Så nu har jag tagit tag i att lära mig att skapa Appar ser redan fram emot att gå utbildningen.

Jag kommer ihåg när man var liten och varje höst skulle skaffa nya saker till skolan man skulle ha nya pennor, block att skriva i och en nykalender. Vad underbart härligt det var något nytt att se fram emot och alla förväntningar man hade inför skol starten.
Tråkigt nog var de lärarna man hade i grund skolan totalt värdelösa och resultatet blev att jag skolkade. Tur var när jag började på gymnasiet var det lärare som brann för sina ämnen och jag fick väldigt höga betyg. Allt hänger på de som undervisar att de gillar vad de undervisar i då kommer det att smitta av på eleverna om inte läraren brinner för det den undervisar i eller inte kan sitt ämne då blir det dåliga resultat i skolan.

I helgen så var jag på två fotograferingar en fotografering till boken och en barn fotografering med massor av hyss och undrar om hela familjen sov gott efter den fotograferingen?

Nu skall jag jobba med bilderna och lite kontors arbete.

Dagens bild blir på plommon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar