onsdag 9 maj 2012

Vårruset jo jag tackar!!!!


Tisdag japp jag gjorde det. Fast jag skulle gå runt så jag tog på mig mina vandra kängor tunga som bly om man springer i dessa men jag skull ju inte springa bara gå. Vad händer jo jag ryktes med och joggade som det fint heter. Visa är duktiga med att värmer upp innan och jag bara jaja jag skall bara gå. När du står där och de säger förste tjejen är inne hon sprang på 14 min 5 kilometer, då tänker man att vad har hon ätit? Hon är ju galet snabb. Det massor med folk som står runt dig bara för att få spring och hela tiden är redo för sitt uppdrag. Jag sår där i min långarmade tröja, yllekofta, en grön tröja och min jacka för jag vill inte frysa. Tror ni att jag frös??? PS: glömde nämna min snygga blå glittriga öron kanin öron skall man bjuda på sig själv så får man göra detta helt.
Vänta nu, de andra i min grupp går från att bara gå runt till att jogga. Nu blev det lite fel här jag kan ju bara inte bara gå nu? Så när vi alla blir knuffade till nedräkningen så var det bara att börja springa det gjorde jag och vad det gjorde ont i mina tår fram tår som om skorna förutom var bly tunga klämde åt för att ge mig en liten fin hint om att man skall inte springa i dessa skor för det är helfel. Lilla vännen du är helt ute och cyklar. Med tre lager med kläder för att inte att frysa gjorde jag detta med blandning springa och gå snabbt på 39 min otränad när det kommer till detta område. Har jag träningsverk nix men jävligt ont i mina fram tår.

Dagens bild är just på mina skor och priset.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar