onsdag 9 maj 2012

Söndag studier och hund tvätt!!!!


Söndags var jag på en utbildning som gav en heldel att tänka igenom och väga deras fördelar mot nackdelar. Här har jag en heldel att ta tag i och inte bara rycka på axlarna och gå vidare.

Sedan vem säger att hundar inte kan räkna? På kvällen beslöt jag mig för att tvätta mina tre hanhundar för det var tid för detta. Om jag tvättar bar en hund och väntar till nästa dag med de andra två så har jag två sura hundar. Så det är bara att ta alla tre och köra på. Procedur varje hund får du springa jaga för att få tag i men sedan gillar de att bada när allt kommer om kritan. Nu har jag ett nytt schampo som jag inte behöver schamponera två gånger och ingen balsam utan schamponerar en gång sköljer rent så inget är kvar och sedan torka varje hund. Nej du så lätt kommer du inte undan Bond gick in i duschen igen och tittade på mig du är inte klar med mig.   

Dagens bild Leo gillar att bli torkad i handuken och vill inte gå där ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar