torsdag 24 maj 2012

Om man kunde dela upp sig att var fem personer nu skulle jag nappa på det.


Helt underbar dag i går förutom att jag valde fel väg i rusnings trafik 30 min fast vi centralstationen. Sedan bar det i illfart i väg till Nyblom & Kollén för att hämta upp lite ny styling till hus fotograferingen. Sedan bar det av till strand huset igen för att ta de sista bilderna. Jag lyckas med att få en snyggsolbränna i form av kortarmad tröja och bränt mig i nacken en klassiker som händer varje år. I dag skall jag jobba med bilderna som har tagits + massor av andra saker som jag ser i fram emot.

Här är några bilder som har varit med i Leva & Bo hemma hos min frisör Paula och Hemmets Anna Nyblom Kollén två olika hem som är helt underbara.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar