tisdag 29 maj 2012

Ingen lugn stund inte här inte.


Här är det fultös med nya uppgifter och nya utmaningar. Där av har jag inte kommit från till att blogga på min blogg. Möten och åter igen möten samt tidigt upp och sent i sängen. Kul är det och roligare skall det bli men åter är jag tyst som en mussla. Har firat min mamma i helgen, firat att Sverige vann på samma dag, sedan var det morsdag och jobba i fatt mig hemma. Idag har jag varit på husfotografering vi hade så trevligt med mycket skratt och godmat.  Tråkigt nog var att min telefon inte lyckades ringa ut eller in så när jag åkte där ifrån var min telefon ned ringd bokstavligen med mera saker att lösa hmm. Funderar redan nu att ringa en redaktör som har alltid kommer med ett problem på sommaren som jag har löst i två år i rad. Då är jag före henne och slipper stressa. ;-P Vad glad hon kommer att bli om jag är steget före. :-D

Dagen bild får bli från mitt kök  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar