tisdag 6 september 2011

Ingen märkes diva alls!


Vad händer jo i går så körde jag till insjökräftorna för att fotografera vad händer jo det börjar ju regna precis när vi var klar med sopp bilden. Fram och tillbaka är 36 mil är jag lycklig nix men vi gjorde vårat bästa man kan ju inte alltid ha tur med vädret så vi fotograferade vidare.  

Jag är inte en person som tänker på vilket märke jag köper när jag handlar skor till man såg i sin stora förvåning att alla skor var ifrån Vagabond. Så i dag när jag skulle titta på skor var det lika bra att gå direkt till Vagabond butiken och mycket riktigt blev det ett par från Vagabond + att jag sparade massor av tid att springa runt i affärer skon var skapt för min fot. Modellen är passande nog Crave i svart sprayad och klar för användning.
Här är dagens bild.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar