fredag 17 juni 2011

Min bild på första sidan i bilagan Mitt kök


Min bild på första sidan i bilagan Mitt kök

I veckan har Mitt kök haft en av mina bilder på förstasidan. Det är alltid roligt att se när trycket blir bra samt att layouten blir bra. Receptet står Camilla Ny för och ni kan hitta det på sista sidan i tidningen.
I dag har jag jobbat hemma bakat bullar, väntat på mina däck som jag har beställt i veckan, skall köpa present till min gudson och till min hund Leo som blir tre år på söndag och hoppas på att hinna göra några muffins innan jag skall väg på kalas.

De som tyckte min fråga var svår i går ok det skall vara svårt i början och det kommer flera kluriga frågor och sedan lättare.   
Glöm inte att sända med info vart man skall sända priset och ni får gissa flera gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar