lördag 18 juni 2011

I morgon blir det att fira Leo och fotografering om vädret tillåter.


Det var ju inte alls mening att jag skulle ha en Chihuahua utan jag ville ju ha en Whippet som jag har haft tidigare. Ödet hade en annan plan då jag var med när Leo föddes en brun liten hane han är min. Efter att ha kämpat för att få köpa honom så blev han min. Japp där rök Whippet idén det blev en liten hund som tror att han äger mig och inte tvärt om och en som inte äter vad som helst utan vill ha lite extra på sin mat för ens bry sig om maten. Han tror att han är en stor hund och blir lika överraskad när fotbollen närmar sig att den var så stor för att man skall kunna fånga den.

Japp det är nog mitt fel att hunden är sådan om man nu skall lita på alla hund program på tv men jag har fått hjälp på annat håll med att hunden är så bortskämd. Jag glömde att nämna att han är otroligt svart sjuk och det är inte många som får vara närheten av mig. Det är tur att han inte är en Dobermann för det är vad han tror han att han är.  Fast han är ju min och i morgon blir han 3 år och jag är glad över att han är min hund.

1 kommentar:

  1. Herregud så söt... valpar är ju helt oemotståndliga. hur ser han ut idag på 3-årsdagen? :D

    SvaraRadera