fredag 29 september 2017

Lördag mina tider som jag har idag 30/9-17.



Idag blir det en intressant dag i dag för mig på mässan men för hela Göteborg. Tråkigt att en viss demonstration får äga rum när de redan har gjort en utan lov. Då kunde de ha fått av slag för den som kommer att ske i dag. Så jag hoppas att polisen har allt under kontroll och att inga blir skadade. För jag skriver om mina åsikter och hoppas att fler här i Göteborg känner att vi vill var en härlig mix av olika människor som lever i fred med varandra utan massa bråk.

I dag börjar min dag i Dalslands monter där jag kommer att bli intervjuad sedan bok signering.

Kl 10:30-11:15

I Isabergs montern

Kl 11:45-12:15
Kl 13:15- 13:45
Kl 14:45- 15:15

Sedan vill jag tacka för alla fina kommentarer som jag har fått om mina och Jonas Lindblads böcker. Dels för Jonas fina layout och för texten samt bilderna i boken.
En helt underbar kommentar var att han aldrig har stött på en sådan genomtänkt och intelligent bok som är svårt att inte argumentera för att den inte skall med hem. En ambassadör från Schweiz var helt förtjust i min bok även om man inte förstår innehållet i boken för han inte kunde svenska så kunde han inte få nog av bilderna och han frågade hela tiden har du tagit bilderna. Ååå vad fina bilder.

Tack detta glädje mig för det ligger hårt arbete bakom dessa böcker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar