torsdag 27 april 2017

Nu är det bara ca 15 dagar kvar innan böckerna kommer.



Tiden går så fort att man knappt kan tro att det snart är sommar igen. Jag hoppas att det blir en varm sommar så att man kan få tid till att åka ner till stranden och njuta av solen eller att bada. För min del blev det inget badande eller solande förra året på grund av att det var för kallt. I stället var jag ute och körde på våra vägar för att besöka en del nya gårdar och kaféer till de böcker som snart kommer ut. Det blir ju alltid lite stressigt när man skall åka mellan de alla platserna och hinnan med både att fotografera samt intervjua alla. Vilket falla har jag haft väldigt roligt och intressanta samtal med alla eldsjälar som jobbar hårt för att ni som kommer på besök skall få så mycket ut av vistelsen. 
Något jag har märkt är att många gör avstånden så stora när själva verket inte är så farligt långa här i Sverige jämfört med USA där många gör det till mål i sitt liv att resa från Öst till Väst på Rout 66. Ett av mina mål var att åka till Gotland och nu har jag tagit det första steget till den resan genom min bok om landskapet. Ett annat oväntat mål var landskapet Dalsland där ni nu får lite bilder från och vet ni va det är inte så långt avstånd från Göteborg så kanske det är på tiden att fler reser dit. ;-P

För er som vill förbeställa böcker går det bra att göra det av mig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar