måndag 2 januari 2017

År 2017 här kommer jag!!!


Hej och hå, här har det varit tyst från mig ett tag. Nej jag har inte gått under jorden utan jobbat som en tok. Det har varit massor av härliga jobb ute ny i olika tidningar. Det har varit svårt att hålla koll på alla jobben och fler jobb är på väg ut nu under 2017. Sedan har jag skrivit för fullt på nästa bok som kommer ut nu under våren. Sedan kommer det att komma ut två böcker nu till våren. Lotta och jag har en massa roliga jobb att göra nu under 2017 och fler böcker är på G sedan finns det en massa härliga idéer för fler böcker i framtiden. Känner att jag lite går på högvarv nu för tiden. :-P Här kommer några bilder som har varit ut och är ute nu. Här är ett litet smakprov vad som har varit ute i tidningarna.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar