måndag 8 december 2014

Det har varit lite tyst om mig ett tag men jag kan garantera att jag inte ligger på lat sidan jag inte.


Jag har inte ens jul pyntat hemma som jag brukar göra väldigt tidig. Vist har jul pyntet åkt fram och tillbaka hela hösten i olika jobb men kommit upp hoppas jag att det gör i nästa vecka som senas. Lägger upp lite bilder som har varit ut i tidningarna den senaste tiden vissa har varit framsidor och andra är jobb på mat och inredning.



Här ett jobb för Leva Bo den nedersta är fram sidan på Familjen Jönssons Hem

Jul godis i Mitt Kök extra bilagan. här ett av de recept jag gjorde


Fruity Delight

Ca 20 st.

2 dl cashewnötter
2 dl aprikoser
2 dl tranbär
Saften från en lime
½ msk vaniljextrakt

Kokos att dekorera med

Mixa alla ingredienserna till en jämn massa i en matberedare.
Bred ut massan till en rektangel, ca 12 x 16 cm på ett smörpapper. Ställ i kylen i en timma.
Skär ut ca 20 stycken fyrkanter och doppa alla sidorna i kokos.
Förvara i kylen eller i frysen.




Framsidan på GP Bostad här ett hemma hos jobb hos konstnären Charlotte


Framsidan på Hembakat åter igen har jag bakat och stått i

Sist men inte minst Tommys Glöggmingel i Mitt Kök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar