onsdag 20 november 2013

Hur mång där ute är inte sugen på att vara händig?


Som att köpa det lockande fynd huset som är inte så fint på insida men har möjligheterna att bli så klockrent när man är klar med renoveringen. Att släppa loss totalt och riva väggar ändra på köket ni vet vad jag menar. Nu skall jag i alla fall få det stora nöjet i att få följa ett par som skall ge sig an en riktig renoverings objekt.  I går fotograferade jag våfflor och i dag så har jag fotograferat ett hus som skall göras om. De säger att de skall bli klara till sommar och jag säger bara oj är ni säkra på detta. Jag kände mig som Sarah Benny, hon som håller i just sådana här program i England där folk köper och renoverar för att sälja. Det skulle varit ett dröm jobb, att få följa med i sådana renoveringar. Det skulle jag inte ha något emot att vara programledare till.
Ni kommer att få se bilder senare men inte nu. Bilden är i från ett annat hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar