lördag 15 juni 2013

En vecka med massor av jobb och idéer som sprutar ut, på ett rörigt sätt men sån är jag.


Det är aldrig fel att ha roligt när man jobbar för det kan man ju göra tills man bokstavligen drunknar i det varför inte då ha roligt. När jag står bakom kameran så får jag gåshud och en skön känsla i magen hur rätt det är för mig att göra detta. Jag mår så bra av detta och jag är väldigt lycklig i det jag gör. Vet att jag har berättat det förr jag gillar mitt jobb för jag träffar så många intressanta människor och få ta del i så mycket fantastiska ting som gör att jag växer som person. Jag vet att jag är rörig i när jag prata där för jag har massor av tankar i mitt huvud så jag är på flera platser när jag pratar med folk i tankar och idéer. En person sa till mig att hon skulle ha konstant huvudverk om hon hade mitt huvud. Dagens bild är på en fantastik person som har lärt sig hur jag tänker, Katrin på Kdesign. Här jobbar hon med en handuk som inte hänger rätt. ;-P   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar