måndag 22 oktober 2012

Vad händer till jul och vad för mat vill vi ha?


Ni läser rätt, min familj har redan börjat prata om Julmat.
Röktlax skall stå på bordet sill och ev. en hummer till oss var och äggostkaka var med på önskelistan vi kom överens om att köttet kommer vi att skippa det blir bara liggande. Fast en Jansons kommer att få vara med i allfall. Fisk i all ära fast jag tror att de kommer tigga om att jag skall göra mina köttbullar i slut ändan.

Dagens bild är på mina favoriter Rosor, snäckor och julmat med Lantliv mat & vin. Här skall planeras Glöggkväll på Liseberg med familjen och jag har redan börjat pynta inför jul undrar nu vilka som jag smittar av mig på. HEhehe. Ingen panik här inte heheheh.  OBS dessa rosor har nu stått i en vecka är så imponerade vilken bra kvalite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar