torsdag 18 oktober 2012

Nej inga jobb bokade när jag fyller år då vill jag i alla fall vara ledig!


Nä så blev inte fallet år för den 18 januari var jag på jobb i alla fall. Fast det gjorde mig inget för jag fick den stora äran att träffa Anna 90 år fyllda i december året innan. Vilken underbar människa vilken livs erfarenhet och många goda råd på vägen fick både jag och Michaela. Hon har varit med om mycket i sitt liv och hon finner ro genom meditation vilket hon har funnit vara till mycke hjälp på sin livs väg. Hon berättade att hon ofta vid svåra beslut och val i livet har bett om hjälp att fatt de rätta beslutet av sina vägledare. Vilket vi alla borde göra i detta stressande samhälle. Om ni vill läsa mer om detta så kan ni köpa tidningen Nära i detta nr handlar det om Änglar.
Dagens bild blir på Anna och tidningen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar