torsdag 11 oktober 2012

I går var jag på Banff festival och så massor av galna filmer.


Då kanske ni undrar vad detta är? Canada har en film tävling varje år där även du kan lämna in ett förslag på en film. Filmen skall då vara ett äventyr eller på en extremsport. Så om du är sugen på att paddla från Sverige till Afrika och filma detta äventyr så kan du sedan vara med i tävlingen. De bästa bidragen visas i korta versioner just Banff festival och de som anordnar detta är Pathfinder. I går tappade jag hakan, skrattade, fällde en tår och sa oj hög med de andra. Så jag hoppas att denna fina tradition fortsätter och fler får upp ögonen.

Adrian Nordenbog är en av de som är med att anordna denna festival och är en av reseledarna på Pathfinder. Varför inte göra ert livs resa med era barn och åka till Turkiet på skattjakt? Varför inte prova på en av de andra resorna som kan bli ditt äventyr och ett minne för livet?

Adrian är inte bara en reseledare han är även möbelsnickare och det syns väl i tidningen Bygg & Fixa som kom ut 24-29 september. Där ni kan läsa mer om Adrian men även se mina bilder som är tagna i nu tid och Adrians under renoveringen.

Här har ni några av mina bilder som jag har tagit:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar