torsdag 27 september 2012

Västgötska gårdsbutiiker & Kaféer


Bokmässan, äntligen är det dags att återvända till alla dessa böcker och träffa andra personer som är med i denna bransch. Jag skall ta med mina kokböcker som jag har köpt och få dessa signerade, hoppas nu att systrarna söta är där nu. Sedan skall jag se om jag hittar någon bra kokbok med inriktning på fiskrätter nu när jag har börjat äta mer fisk.

Jag kommer att vara på Bokmässan nu på fredag för att själv signera böcker med Ann-Kristin Lindh ni kan hitta oss i Isabergs Förlag monter B05:41 mellan kl 17 och 18. Vilken bok? Jo självklart är det Västgötska gårdsbutiker & kaféer. Jag ser framemot att få träffa er läsare personligen och få höra era härliga historier som ni har fått upp leva via dessa böcker. Välkommen!! Om ni inte har köpt boken så kom förbi och hälsa på för boken är uppskattad present och köp en till dig själv när du ändå håller på.

I grund skolan fick man höra av sina lärare att man inte var värd något. Den ända person som de då viste som var ordblind var vår kung och man blev jämförd med honom.
Kommentaren var se vad han är idag, han är vår kung!!!

Ja, behöver jag säga något? Jag kan bara skratta åt dessa värdelösa lärarna. Se vad jag är idag och jag var inte född till detta!! Jag är glad över att jag senare i livet fick kanon bra lärare som inte såg några hinder utan lärde ut att man kan bli vad man vill bara om man vill detta till 100%. Så det är helt upp till dig skyll inte på andra utan inget kommer gratis.

KRAM PÅ ER!!

Dagens bild blir givet vis på min bok Västgötska gårdsbutiker & kaféer som jag har fotat hjälp till med recept i samarbete med text: Ann-Kristin Lindh och vår fantastiska Formgivare: Jonas Lindblad.   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar