måndag 24 september 2012

Min Leo är en kändis.


Hej, nej jag har inte slutat blogga utan jag har haft fullt upp med att fotografera. Först var det kräftskiva med kräftfiske och sedan blev det lite familjfotograferingar. Vilket blev helt underbara bilder på dessa tonåringar och en mamma som blev överraskad:
-       Inte trodde jag att det skulle bli sådana här bilder.
Ni skulle se när jag tog fram såpbubblorna det viste inte riktigt hur de skulle ta detta, lite barnslig kanske.
-       Man kan aldrig bli för gammal för såpbubblor det är bara att blåsa på.
Jag måste säga att de blev mindre stela efter blåsandet och vi fortsatte med att fotografera.

I dag när jag var ute med mina hundar blev jag stoppad av några ungdomar och en flicka ropar högt och där är Leo och den svarta är Bond. Jag blev hel paff. Sedan pratade hon om min mammas kennel Cottage Rose. Jag bara log och instämde medans tankarna spann i högvarv har jag träffat henne, oj vad påläst hon är och det är nog bäst att le så inte jag gör bort mig.

Dagens bild blir ju på min sötnos Leo, Bond hans pappa är med och Leos mamma Goldie. 

 Leo vaktar på sina valpar med sin mamma Goldie som passar sina barbarn.
 Leo som valp

 Leo med sin pappa Bond

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar