torsdag 13 september 2012

I går var jag vaktmästare och springflicka.


I går var det att fixa, dona, lämna in saker som man har lånat till fotograferingarna och boka tider till saker som jag inte har tagit tag i. Jag är ju en person som inte tar hand om mig själv utan äh det är nog inte så farligt ta en verktablett och bit ihop livet går vidare. Men i går så var smärtan värre än att bota med en tablett. Det var bara att gå till läkaren för att boka tid med mina ben. Så 1 okt får jag veta när och hur vi skall gå vidare med att operera åderbråcken. Nu kommer jag inte undan längre och jag som hatar sjukhus.

Inte nog med det i dag fick jag den ljuvliga informationen om att jag behöver två par glasögon ett par när jag kör bil och ett par när jag jobbar. Det var inget att säga emot där jag vill reda ta med mig de fula glasögonen man har på sig när de provade ut. Mitt huvud blev så mycket lättare och ögonen var så avslappnade när de var på. Så nu kommer min äldsta syster reta mig vad, vad det jag sa!!!! Så nu i fram tiden kommer ni alla att slippa höra:
-      Jävlar där skulle jag ha åkt av!!!
För nu äntligen kommer jag att se vad som står på skyltarna.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar