söndag 19 augusti 2012

Det sägs att varje person har en dubbelgångare.


Har det alltid hänt att folk vill jämföra dig med personer som du är lik?
Inte? Mig har folk jämfört mig med att jag liknar Michelle Pfeiffer eller vad säger ni Nicole Kidman. Jag är inte så lång som Nicole och hur kan jag likna två så olika personer? När jag bodde i USA sa några bartenders att jag var lik Julie Delpy vist vet du. Jag gick för att titta på filmen och ja i vissa lägen är vi väldigt lika så jag har nu gjort en test. Jag la upp hennes bild på Facebook och skrev: Jag på röda mattan inte illa va. Mina systrar och mamma såg att det inte var jag men det var väldigt många som trodde det var jag. Då var testet klart jag är då lik Julie Delpy fast jag röker inte men vi lyckas göra lika knäppa miner framför kameran. 

OBS detta är bilder tagna av andra inte av mig på Julie Delpy:












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar