lördag 23 juni 2012

Även jag behöver något som går att laga till snabbt!!!


Jag är inte någon före språkare till snabb mat. Mat som ni kan köpa i frysdiskarna är smaklösa har inga kryddor i rätterna, soppor på burk och köttfärssås på burk smakar barn mat hur äckligt som helst. Fast jag blev ombedd att prova på en laxburgare som var LCHF anpassad. Jag tog utmaningen testade med en väninna och hennes son på tre år vi alla åt upp och tog om igen vilken lycka nu kan även jag vara lat i köket.  Nu hoppas jag att jag kan få tag i denna burgare lite lättare i stan än att åka ända ut till Eriksberg Coop för att kunna köpa den eller ut till Åby Coop.  Här på bilden så har jag en sallad med paprika, mozzarella, rädisor, ruccolasallad och vanlig sallad. Sedan såsen är en färdig sås Aioli Lime av Erik Lallerstedt vilket jag kan säg prova hans såser grymt goda om ni inte vill göra egen.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar