torsdag 3 maj 2012

Planerings dag på hög nivå av rundas med grillat.


Bok mötet gick bra i går och vi åt en god sallad till laxen och planerade för fullt hur vi vill ha boken med bra synpunkter från bägge håll. Boken kommer att vara annorlunda och jag kommer åter igen fotografera något som har legat på hyllan. Gamla kontakter kommer att få ett samtal från mig och få tänka länge på min fråga till jag står där med min kamera heloooo. :-D Åter igen kommer Jonas att få lägga sina magiska fingrar över en bok, få se om han kan överträffa sig själv. Eftermiddagen blev det grillat och ett SMS att jag redan var i tidningen. Jag som trodde det var ett avancerat första Maj skämt. Bilderna som tog i expressen har Fotograf Anders Ylander tagit

Dagens bilder har jag tagit.













I dag skall jag hylla våran farfar som somnade in nu på morgonen han blev 100 år så det hyllas med ett pass på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar