söndag 29 april 2012

LCHF frälst!!!!!!!!!!!!


Det är sant hel sjukt, har tappat bort hur länge jag har ätit denna diet men sjuka resultat har uppstått för mig. Ballongmage borta, allt smakar helt annorlunda mycket mer klarare toner dyker upp och jag är piggare. Så i går gjorde jag testet en favorit choklad och gillchips med dipp. Chokladen smakar bara socker söt sliskig och inte så gott och chipsen med dipp nej jag detta vill jag inte äta, godare alternativ finns. Helt sjuk även om jag inte håller på detta så hårt för jag behåller frukten och äter hemma gjord glass. Jag har nämligen lågt blodtryck och har lätt för att svimma av där av smyger det in lite socker då och då. Men inte den mängd jag brukar.

Det som är roligt är att jag bearbetar min familj och i går inget ris och ingen potatis bara sallad och kött eller fisk. Det är en utmaning att väna en hel familj gottegrisar. ;-P

Bilden idag min frukost. Grymt god och mättande. Måste köpa mera bär.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar