fredag 6 april 2012

Glad påsk på er


Drömmar! I natt åter igen en knäpp dröm att jag var tillbaka i Ghana. Där jag köpte massor av tyger jag var helt galen i alla tygerna som fanns där. Drömmen var total galen vist jag har köpt fantastiska tyger där, tyger som passar dagens mode. Får väl åka till min syster och sy in topparna med dessa snygga tyger.

Dagens bilder har inget med påsk att göra med utan är bilder ifrån Ghana tagna för 8 år sedan från ett väldigt lugnt hotell. Där man inte sprang på någon eller störde någon en plats för kända personer som vill vara i fred. De skulle älska denna plats om de inte har allt för höga krav för det var inte 5 stjärnigt. En plats där folk lät mig vara i fred och inte försökte gifta bort mig och jag slapp hitta på en religion där jag slapp att gifta mig. Ni skulle skratt vilken historia jag fick ihop med denna religion. Den var väldigt bra för jag fick de att slutade med sin försök till sist men de tyckte jag var väldigt underlig. Nu delar jag med mig av mitt paradis men bara via dessa bilder. Platsen är hemlig.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar