måndag 16 april 2012


Nya inriktningar!!!

Jag är ju inte ensam med att ha en ballongmage som ständig krånglar så jag har gått igenom vad jag äter? Jo väldigt mycket bröd, det blir lätt att man stressar och slänger i sig snabbmat eller en chokladbit och väldigt lite grönt.
Efter att ha sprungit på en bokhylla på Copp fylld med nya härliga kokböcker med massor av läckra recept och nyttiga olika förslag på frukost. Jag tog utmaningen två mackor och te blev ut bytt mot smoothie till frukost, lunch omelett och middagen lax med grämig sås och sallad, Me like. Dieten heter LCHF man utesluter socker, mjöl produkter, potatis och ris. Första veckan jätte jobbigt med sötsug men piggare och hungrigare rasat med 5kilo och ballongmage borta.Nej jag är inte ute efter att banta utan att må bättre och va sundare.

Dagens bild är inte något av mig utan posten har tagit fram nya frimärken fotokonst som jag tycker är helt underbar att lyfta fram.  Om ni vill köpa min fotokonst bilder är det bar att gå in på dina bilder logg in och lösen är hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar