måndag 12 mars 2012

Friska tag


En ny vecka med nya friska tag, i morgon är det en heldags fotografering av ett hus vid stranden vilket jag ser fram emot och idag skall jag springa runt och fixa in för fotograferingen.

Om ni gillar inredning och har ett hem som ni vill skall vara med i tidningen så är det bara att höra av er till mig.

Dagens bild har inte med hemma hos att göra med utan det är bilder som man kan beställa för att ha i sitt hem om man är trött på vad vissa andra erbjuder och ni letar efter lite annorlunda bilder. Gå in på Dina bilder på vänster sidan av bloggen sedan användarnamn och lösen ärHem. Här kan ni beställa bilderna om ni har speciella mått som ni inte hittar sänd då mig ett mail så kan jag fixa detta. Det gäller att hålla koll för fler bilder är på g so ni kan välja mellan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar