tisdag 1 november 2011

En månad med lyx.


Först har jag varit på jobb för en tidning där jag behövde stanna över en natt för att göra jobbet.  Jag passade på att bo på Mössebergs kurort. Där fick jag sova i ett mycket stilrent grått rum som var mycket enkelt med en ram ovanför sängen med en tapet i som ett konstverk. Här fick man tillgång till varmbassäng och gym där man kunde få simma lite i på kvällen.  I Arvids Restaurangen kan man få av att njuta av Kulinariska rätter som baseras på lokala produkter från traktens gårdar givetvis styrs menyn efter årstid. På morgonen fick jag det stora nöjet i att besöka det olika tema rummen baserade på olika kända människor som har bott på Hotellet Albert Engström, Madame Alexandra Kollontaj och Erik Bullen Berglund. Inredningen har Katrin B gjort med sin kollega.  Här är en bild på mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar