lördag 3 september 2011

På söndag blir det slotts café och måndag blir det kräftor vist är livet underbart!



Men idag blir det härligt med att fotografera ostkaka och studenter. Det stämmer ni läste rätt. Fullt upp är det och inga bilder än på detta för än det har hamnat i tidningen eller en bok kommer ut. I går hände det jag blev med H2o moppen snacka om hjärntvättning av tv shop. Det skall bli roligt att testa hur bra är den jag har en skitig spis där blir det största testen fungerar den där. Sedan skall det testas på flera ställen. Har varit slarvig med städningen när jag inte har varit hemma så mycket den sista tiden. Här skall testas å vad roligt. Få se om det blir före och efter bilder på detta. 
Efter jag är klar med fotograferingarna så får jag börja tänka om in för en julfotografering fram över till en tidning julpyntet skall fram i september och glöggfest står på tapeten. Fast dagens bild blir några underbara valpar.   
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar