tisdag 4 januari 2011

Tillbaka blick på år 2010

Våren 2010 tog jag en minisemester till Paris som genast blev min faborit stad med massor av god mat.

Blev genas imponerad över hur mycket bilsalonger det fanns på en gå gata mitt i stan. Tänk om Avenyn i Göteborg skulle ha en massa bilsalonger där bland alla restaurangerna och natt klubbarna en intressant vy det skulle vara ;-P. För min del blev det inte så mycket av med att handla kläder helt enkelt insnöad på att titta på alla bilar i stället. Här undrar jag fortfarande hur de fick in alla bilarna i denna butiken.

Vi bodde på hotel Gabriel som har 4 stjärnor som låg på 25 rue du Grand Prieuré


När vi kom tillbaka efter att utforskat Paris så var det alltid nya handukar nya tvålar fast vi inte hade gjort slut på de gamla. För att se mer av hotellet gå in på www.gabrielparismarais.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar